LET’S GO NEXT LEVEL!

ARE YOU WITH ME?

ALLES OVER TRAINING

Ademhaling tips om beter te presteren in de sportschool

Pre work-out, check. Eiwit shake, check. Gymselfie, check. Ademhaling..? Daar hadden we even niet aan gedacht! Lees hier tips voor je ademhaling om beter te presteren in de sportschool!

HIIT (Hoge Intensiteit Interval Training)

Geen tijd is géén excuus. HIIT is bijzonder effectief voor het verbeteren van conditie én helpt je snel vet te verbranden.

Upper body / lower body split

Wil je vier keer per week naar de sportschool en ben je op zoek naar een effectief fitness schema? Een upper body / lower body split routine zal je wellicht goed bevallen!

VOEDING

Voedsel en je hersenen!

Dat we maar weinig weten over onze voeding en de effecten daarvan op onze gezondheid liet Charlotte Labee feilloos zien in haar lezing ‘Good Food’.

Thaise rijst met garnalen

Rijst saai? Niet met dit recept voor gebakken rijst met garnalen, oftewel Khao Pad Kung!

Je calorieën berekenen met de grafiek van Deurenberg

Een nauwkeurige(re) methode om je caloriebehoefte te berekenen is met de grafiek van Deurenberg. Pak pen en papier en reken mee!

Je portie calorieën berekenen met de calorie calculator

Wil jij je dagelijkse caloriebehoefte automatisch berekenen? Gebruik dan de calorie calculator!

Macro’s berekenen

Wil je weten hoe jij de verhouding tussen je macro’s, oftewel je koolhydraten, vetten en eiwitten berekend? Wij leggen het je uit!

Caloriebehoefte: hoeveel calorieën heb je nodig?

Hoeveel calorieën je nodig hebt is afhankelijk van je doel: wil je afvallen, op gewicht blijven of aankomen?

Kipsaté met rijst

Een heerlijk saté recept met kipfilet, gewoon omdat het fucking lekker is en je het super gemakkelijk zelf maakt.

Chicken Tandoori

Fuck koken met pakjes en zakjes, dit kip tandoori gerecht met rijst maak je zonder moeite helemaal zelf! Even marineren, bakken en klaar is kip!

Salade met tonijn en gegrilde groenten

Een snelle lunchsalade met zelfgemaakte tonijnsalade en gegrilde groenten!

Volg Mijn persoonlijke journey

8 weeks down

8 weeks down

8 weeks down and just getting started! Prachtig om te ervaren wat er in twee maanden al kan veranderen.

Mijn huidige routine

Mijn huidige routine

Langzaam maar zeker begin ik niet alleen flinke resultaten te behalen in de sportschool, maar begin ik het ook aan mijn lichaam te zien. Zes weken geleden startte ik met mijn trainingsprogramma van Trainen met Jesse. Dit 8 weken durende programma is opgesteld als een...

Mijn caloriebehoefte

Mijn caloriebehoefte

Hoeveel calorieën heb je nou eigenlijk nodig? Ik leg je uit hoe ik mijn caloriebehoefte heb bepaald en hoe je dit voor jezelf kunt doen!

It just got real

It just got real

Holy shit, mijn eerste artikel staat live! Graag vertel ik je in dit artikel wat meer over mijn achtergrond, over mijn huidige state-of-mind en hoe ik er op dit moment voor sta in de sportschool.

Dit foutbericht is alleen zichtbaar voor de WordPress admins
Fout: geen berichten gevonden.
Dit foutbericht is alleen zichtbaar voor de WordPress admins
Fout: geen berichten gevonden.